Politica de Confidențialitate

1. DESPRE NOI ȘI ACEASTĂ POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE
Această politică de confidențialitate oferă utilizatorilor acestui site (www.flowerboutique.ro) informațiile cele mai complete și clare cu privire la prelucrarea informațiilor cu caracter personal prin intermediul site-ului, în conformitate cu Regulamentul general pentru protecția datelor (GDPR). Noua lege a Uniunii Europene referitoare la protecția datelor cu caracter personal, GDPR (“General Data Protection Regulation”) a intrat în vigoare pe 25 Mai 2016, și a început să-ți producă efectele începând cu 25 Mai 2018. Această lege reprezintă cea mai mare schimbare în domeniul protecției datelor cu caracter personal din ultimii 20 de ani și are obiective care trec mult peste simpla protecție a spațiului privat.
În conformitate cu cerințele legale, această politică de confidențialitate indică și:
• Natura informațiilor personale prelucrate;
• Scopurile și mijloacele de prelucrare a informațiilor personale;
• Identitatea și detaliile de contact ale operatorului (operatorilor) de date;
• Detaliile de contact ale responsabilului cu protecția datelor (DPO);
• Orice terțe părți implicate în activitățile de prelucrare;
• Perioada de păstrare a informațiilor personale;
• Măsurile de securitate adoptate pentru a proteja informațiile personale;
• Drepturile de confidențialitate ale utilizatorilor.
Această politică de confidențialitate se aplică numai site-ului și nu privește niciun site web sau platformă la care site-ul se poate conecta.
Utilizatorii cu vârsta sub 16 ani nu au voie să consimtă la prelucrarea informațiilor personale fără autorizarea părinților.


CONTROLORUL / OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL
În conformitate cu GDPR, Operator De Date Cu Caracter Personal este cel care , singur sau împreună cu alții, determină scopurile și mijloacele de prelucrare a informațiilor personale.
Controlorul/operatorul de date cu caracter personal pentru prelucrarea datelor referitoare la activitățile site-ului este:
• SC OADIMI TEAM SRL – Str. Constantin Mavrocordat, Nr. 95, Miroslava, Jud. Iași, România, Uniunea Europeană.

2. SITE-URILE WEB ALE UNOR TERTI
Site-ul nostru poate conține link-uri către și de pe site-urile web ale agenților noștri de publicitate și afiliaților, printre altele. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că această politică de confidențialitate nu se aplică acestor site-uri web. Nu suntem responsabili sau răspunzători pentru politicile de confidențialitate sau practicile acestor site-uri web, prin urmare vă rugăm să verificați politicile acestora înainte de a trimite datele personale acestor site-uri web.

3. CE INFORMAȚII COLECTĂM ȘI CUM?

INFORMATII PERSONALE. SCOPURI DE PROCESARE.
"Informații personale" înseamnă orice informație referitoare la utilizatori și prin care se identifică personal, fie singular, fie în combinație cu alte informații.
Informațiile personale sunt colectate automat de către site sau primite prin intermediul mai multor surse: formulare, chat, e-mail, aplicații, dispozitive, medii sociale și alte mijloace.
Site-ul procesează informații personale în diverse forme în următoarele scopuri:


DATE DE ÎNCĂRCARE
Site-ul colectează date de navigare non-sensibile prin mijloace automate pentru a permite și a îmbunătăți navigarea utilizatorului (de exemplu, adresa IP, data / ora vizitei și lungimea acesteia, orice adresă URL de trimitere, paginile vizitate pe site, alte informații).
Prelucrarea acestor informații permite utilizatorilor să acceseze site-ul și să se bucure pe deplin de funcțiile și serviciile sale. Mai mult, datele de navigare pot fi folosite pentru a verifica dacă site-ul funcționează corect.
Din când în când, datele de navigare sunt procesate anonim în scopuri statistice.
Este puțin probabil ca datele de navigare să permită identificarea persoanei vizate relevante. Cu toate acestea, prin însăși natura lor, datele de navigare pot permite identificarea utilizatorilor dacă sunt asociate cu alte informații.
Datele de navigare descrise mai sus sunt stocate numai temporar, în conformitate cu legea aplicabilă.

COMENZI
La checkout, site-ul solicită utilizatorilor să furnizeze informații personale în scopul îndeplinirii ordinelor de achiziție și respectării obligațiilor contractuale (de exemplu, numele și prenumele, adresa de e-mail, adresa de livrare etc.).
Astfel de informații personale sunt, de asemenea, esențiale pentru Serviciul Clienți pentru a ajuta clienții în legătură cu cererile și pentru orice necesitate a acestora, înainte sau după vânzare (de exemplu, cu privire la starea livrării comenzii sau la returnarea produsului).
Informațiile personale legate de comenzi vor fi stocate atâta timp cât sunt necesare pentru a se conforma obligațiilor contractuale și cu obligațiile de raportare fiscală și financiară aplicabile.
Site-ul poate, de asemenea, să verifice instrumentele de plată utilizate de clienți pentru a le cumpăra pe Site (de exemplu, card de credit sau de debit etc.) în scopul prevenirii activităților frauduloase sau în conformitate cu legile aplicabile împotriva spălării banilor. Deoarece încrederea totală în verificarea plăților este dată procesatorilor de plăți terți, controlorul nu procesează și nu stochează niciun fel de informații financiare care aparțin clienților.
Neefectuarea informațiilor personale necesare la efectuarea plății va împiedica utilizatorii să finalizeze o comandă pe Site.
Pe baza interesului său legitim de a-și îmbunătăți relația cu clienții, site-ul va trimite la acesta din urmă mesaje de comunicații cu sugestii despre produse, reduceri, solicitări de feedback sau alte actualizări. Clienții sunt întotdeauna liberi să se dezaboneze de la astfel de comunicări prin e-mail (de exemplu, făcând clic pe "link-ul de dezabonare" din partea de jos a fiecărui e-mail).

INREGISTRAREA PE SITE
Atunci când utilizatorii aleg să înregistreze un cont personal pe site, aceștia sunt rugați să furnizeze informații personale (de exemplu, data nașterii, sexul etc.). Site-ul indică în mod clar ce informații personale sunt obligatorii (sau nu) pentru a configura un cont pe site.
Utilizatorii trebuie să trimită informații personale care sunt adevărate și exacte la momentul înregistrării și sunt invitati să își actualizeze informațiile personale actualizate (în cazul în care apar modificări) prin autentificarea în contul personal pentru a efectua toate modificările relevante.
Utilizatorii care aleg să activeze sau să se conecteze la contul de pe site-ul lor printr-un social media, ar trebui să fie conștienți de faptul că atunci când își conectează contul la un cont social media, site-ul colectează anumite informații personale pe care le-a furnizat deja exemplu: adresa de e-mail și profilul public pe Facebook).
Controlorul nu supraveghează și nu controlează aceste servicii media sociale sau profilurile utilizatorilor cu privire la aceste servicii și nu stabilește setări de confidențialitate sau reguli privind modul în care vor fi utilizate informațiile personale referitoare la aceste servicii. Utilizatorii sunt foarte încurajați să citească toate politicile și informațiile referitoare la serviciile sociale aplicabile, pentru a afla mai multe despre modul în care procesează informațiile personale.


NEWSLETTER ȘI COMUNICARILE DE MARKETING
Pe site, utilizatorii pot opta pentru a primi buletine de știri și comunicări comerciale.
Site-ul colectează întotdeauna consimțământul explicit, liber și neechivoc al utilizatorilor înainte de a trimite aceste buletine de știri și comunicări de marketing către acești utilizatori sau, mai general, înainte de a iniția inițiative de marketing electronic dedicate acestora.
În astfel de cazuri, utilizatorii pot fi invitați să prezinte informații personale în plus față de adresa lor de e-mail (de exemplu, sexul, țara de reședință etc.) în scopul de a avea buletine informative și comunicări de marketing adaptate profilului utilizatorului.
Utilizatorii își pot întotdeauna ușor să își retragă consimțământul de la primirea buletinelor informative și a comunicărilor comerciale în următoarele moduri:
• prin setările contului;
• făcând clic pe linkul "dezabonare" din orice astfel de e-mail;
• contactând serviciul clienți.

4. LA CE UTILIZAM INFORMATIILE DUMNEAVOASTRA?
Pentru a vă oferi serviciile și site-ul, inclusiv pentru a vă permite să comandați și să primiți produse utilizând site-ul nostru, să vă administrați contul și să vă optimizați experiența, trebuie să folosim informațiile pe care le colectăm în mai multe moduri diferite.


STABILIREA UNUI PROFIL/ PROFILAREA
Sub consimțământul explicit al unui utilizator, buletinele de știri și comunicările de marketing pot fi adaptate la "profilul" utilizatorului, pe baza informațiilor personale pe care Site-ul le colectează sau le primește în legătură cu utilizatorul în cauză.
În ceea ce privește clienții Site-ului, interesul legitim al site-ului este de a procesa informații personale pentru a oferi produse mai interesante, pentru a îmbunătăți site-ul și pentru a personaliza produsele oferite pe Site.
Scopul principal al profilării este de a propune produse, servicii și inițiative mai receptive la gusturile, obiceiurile de cumpărături și interesele utilizatorilor și clienților.
Informațiile personale pot fi, de asemenea, utilizate în scopuri de remarketing, retargetare sau profilare, inclusiv prin terțe părți (de exemplu, rețele sociale etc.).
Nici site-ul, nici controlorul nu vor efectua niciodată activități de profilare referitoare la copii.


5. COOKIES
Utilizăm tehnologia, cum ar fi "modulele cookie", pentru a colecta informații și a stoca preferințele dvs. online. Cookie-urile sunt mici fragmente de informații trimise de un server web către un browser web, care permite serverului să identifice în mod unic browser-ul pe fiecare pagină.

Folosim următoarele categorii de cookie-uri pe site-ul nostru:


CATEGORIA 1: COOKIE-URI STRICT NECESARE 

Aceste cookie-uri sunt esențiale pentru a vă permite să vă deplasați pe site și să utilizați caracteristicile sale. Fără aceste cookie-uri, serviciile pe care le-ați solicitat, cum ar fi amintirea detaliilor dvs. de conectare sau a articolelor de coș de cumpărături, nu pot fi furnizate.


CATEGORIA 2: COMENZI DE PERFORMANȚĂ 

Aceste cookie-uri colectează informații anonime cu privire la modul în care utilizați site-ul nostru. De exemplu, folosim cookie-urile Google Analytics pentru a ne ajuta să înțelegem cum clienții ajung la site-ul nostru, să navigheze sau să folosească site-ul nostru și să evidențieze domenii în care putem îmbunătăți domenii cum ar fi navigația, experiența de cumpărături și campaniile de marketing. Datele stocate de aceste module cookie nu prezintă detalii personale de la care se poate stabili identitatea ta individuală. Puteți să vă înscrieți la aceste cookie-uri utilizând setările browserului dvs., dar poate afecta performanța site-ului nostru.


CATEGORIA 3: COOKIE-URI DE FUNCȚIONALITATE 

Aceste cookie-uri țin minte alegerile pe care le faceți, cum ar fi țara pe care o vizitați site-ul nostru, limbajul și parametrii de căutare, cum ar fi dimensiunea, culoarea sau linia de produse. Acestea pot fi apoi utilizate pentru a vă oferi o experiență mai potrivită selecțiilor dvs. și pentru a face vizitele mai personalizate și mai plăcute. Informațiile pe care aceste cookie-uri le colectează pot fi anonime și nu pot urmări activitatea dvs. de navigare pe alte site-uri web. Puteți să vă înscrieți la aceste cookie-uri utilizând setările browserului dvs., dar poate afecta funcționalitatea site-ului nostru.


CATEGORIA 4: COOKIE-URILE PRINCIPALE SAU COOKIE-URILE DE PUBLICITATE 

Aceste cookie-uri colectează informații despre obiceiurile dvs. de navigare pentru a face publicitatea mai relevantă pentru dvs. și pentru interesele dvs. Ele sunt, de asemenea, utilizate pentru a limita numărul de ori pe care vedeți un anunț, precum și pentru a ajuta la măsurarea eficacității unei campanii de publicitate. Cookie-urile sunt de obicei plasate de rețele de publicitate terțe. Ei își amintesc site-urile web pe care le vizitați și acele informații sunt împărtășite altor persoane, cum ar fi agenții de publicitate. De exemplu, folosim companii terțe pentru a vă oferi anunțuri mai personalizate atunci când vizitați alte site-uri web. Puteți să vă înscrieți la aceste cookie-uri utilizând setările browserului dvs.


CATEGORIA 5: COOKIE-URI MEDIA SOCIALĂ 

Aceste cookie-uri vă permit să împărtășiți ceea ce ați făcut pe site-ul dvs. pe social media, cum ar fi Facebook, de exemplu. Consultați politicile de confidențialitate corespunzătoare pentru modul în care modulele lor cookie funcționează.
Dacă doriți să ștergeți toate modulele cookie care sunt deja pe computerul dvs., consultați zona de ajutor și asistență din browser-ul dvs. de internet pentru instrucțiuni privind localizarea fișierului sau a directorului care stochează cookie-urile. Informații despre ștergerea sau controlul cookie-urilor sunt disponibile la www.AboutCookies.org. Rețineți că prin ștergerea modulelor cookie sau dezactivarea cookie-urilor viitoare este posibil să nu puteți accesa anumite zone sau funcții ale site-ului nostru.
Vă puteți retrage oricând acordul pentru aceste cookie-uri prin următoarele opțiuni:
• Cookie-urile Google Analytics pe toate site-urile Web, accesați extensia de browser de excludere Google Analytics;
• alte cookie-uri terță parte legate de publicitatea comportamentală, vizitați www.youronlinechoices.eu.
• orice alt tip de cookie-uri, puteți curăța cookie-urile prin setările browserului.
Rețineți că refuzarea cookie-urilor nu înseamnă că nu veți mai primi publicitate online. Aceasta înseamnă că societatea sau companiile din care ați renunțat nu vor mai oferi anunțuri adaptate preferințelor web și modelelor de utilizare, astfel încât este posibil să vedeți un număr mai mare de anunțuri care sunt irelevante pentru dvs. și pentru preferințele dvs.

6. CUI II MAI DAM ACCESS LA INFORMAȚIILE TALE?
Pentru a furniza site-ul și serviciile noastre, colaborăm cu un număr de terțe părți selectate cu atenție, cu care vă putem împărtăși informațiile dvs.
EVALUAREA ȘI TRANSFERUL INFORMAȚIILOR PERSONALE
Operatorul poate transfera informațiile personale ale clienților către furnizori primari terți, care acționează ca "procesatori de date" ("procesatori"), în scopul desfășurării operațiunilor de afaceri pentru a-și îndeplini obligațiile contractuale.
Controlorul va depune toate eforturile pentru a se asigura că toți procesatorii vor aplica cele mai bune practici din industrie pentru a proteja informațiile personale și că nu vor folosi informațiile personale în alte scopuri decât cele convenite cu controlorul.
De exemplu, controlorul poate partaja informații personale cu următoarele categorii de procesoare:
• Curierii și operatorii poștali;
• Centre de depozitare și depozitare;
• Agenții de publicitate, digitale, de marketing și sociale;
• Furnizori de servicii IT;
• Furnizori de servicii de asistență pentru clienți;
• Furnizorii de servicii de plată.
În astfel de cazuri, schimbul de informații personale cu procesatorii este necesar pentru ca operatorul să-și îndeplinească obligațiile contractuale și, de asemenea, să îmbunătățească produsele și serviciile site-ului.
Operatorul trebuie să-și păstreze întotdeauna dreptul de a dezvălui informațiile personale despre utilizatori, conform legii (de exemplu, ca răspuns la cererile de aplicare a legii) și, acolo unde este necesar, pentru a proteja drepturile operatorului, afiliaților sau terților.
În plus, informațiile personale pot fi divulgate altor companii din cadrul aceluiași grup corporativ al fiecărui operator sau terților în cazul unui proces de restructurare corporativă, în deplină conformitate cu legea aplicabilă.
În orice alte cazuri, schimbul de informații personale va fi condiționat de acordul prealabil și explicit al utilizatorului, cu excepția cazului în care prelucrarea este permisă sub o bază juridică alternativă.
Operatorul nu va transfera informații personale în afara Spațiului Economic European (SEE), cu excepția cazului în care utilizatorul a autorizat în mod explicit acest transfer, iar transferul de informații cu caracter personal în afara SEE este permis de GDPR pe un alt temei juridic.

7. SECURITATE, METODE DE PROCESARE ȘI MĂSURI DESECURITATE

Informațiile personale ale utilizatorilor sunt procesate de către operator cu ajutorul instrumentelor informatice, automate și electronice și, în cazuri limitate, prin utilizarea mijloacelor documentare. În conformitate cu GDPR, au fost implementate măsuri de securitate specifice pentru a preveni pierderea datelor, utilizarea ilegală sau necorespunzătoare și accesul neautorizat.

Numai angajații autorizați ai operatorului și angajații autorizați ai furnizorilor terți, care acționează ca procesatori în numele operatorului, au acces la informațiile personale legate de activitățile site-ului. Acordurile de prelucrare a datelor sunt în vigoare cu procesatorii pentru a se asigura că aceștia întotdeauna îndeplinesc nivelul de securitate cerut de GDPR în timp ce procesează informații personale legate de activitățile site-ului.
Deși site-ul adoptă măsuri de securitate primare pentru a preveni pierderea, distrugerea sau difuzarea informațiilor personale, în același timp nu poate exclude riscurile de siguranță care sunt implicate în mod natural prin transmisia online a datelor. Utilizatorul acceptă riscurile inerente de furnizare a informațiilor personale pe internet și nu va deține site-ul responsabil pentru orice încălcare a securității, cu excepția cazului în care această încălcare se datorează neglijenței site-ului sau intenției de neplată

8. CAT TIMP PASTRAM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?
Păstrăm datele pe care le furnizați pentru atâta timp cât aveți contul dvs. cu noi și ulterior pentru o perioadă în care ați putea avea întrebări sau o reclamație în legătură cu serviciile noastre, în ciuda oricărei perioade de păstrare superioare pe care am putea fi obligată să o respectăm în conformitate cu cerințele legale aplicabile pentru noi.
În anumite circumstanțe, ne puteți cere să ștergeți datele așa cum sunt prezentate mai jos.
După ce ați încetat să utilizați serviciile noastre, este posibil să stocăm informațiile într-un format agregat și anonimat.
Păstrăm datele pe care le furnizați pentru atâta timp cât este necesar pentru a oferi utilizatorilor și clienților serviciile necesare sau pentru a îndeplini obligațiile legale sau fiscale sau pentru perioada minimă prevăzută de lege.
Pentru a determina perioada de păstrare adecvată pentru informațiile personale stocate de Site în baza consimțământului utilizatorului, controlorul va lua în considerare mai mulți factori pentru a se asigura că informațiile personale nu sunt stocate mai mult decât perioada necesară sau adecvată. Aceste criterii vor include, de asemenea:
• scopul pentru care site-ul deține informații personale;
• obligații legale, fiscale și de reglementare în legătură cu aceste informații personale;
• tipul de relație în curs de desfășurare cu utilizatorul sau clientul în cauză (cât de des se înregistrează utilizatorul în contul său de site, dacă utilizatorii continuă să primească comunicări de marketing, cât de frecvent navighează sau cumpără pe site etc.);
• orice solicitare specifică a utilizatorului în legătură cu ștergerea informațiilor personale;
• interese legitime de afaceri.
Site-ul va șterge sau anonim cu promptitudine informațiile personale care nu mai sunt necesare sau păstrate conform legii.

9. CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ?
Aveți anumite drepturi în ceea ce privește datele personale pe care le deținem despre dvs., pe care le detaliem mai jos.
În acest caz, în cadrul GDPR, utilizatorii dețin și drepturile de a:
• Fiți informați cu privire la colectarea și utilizarea informațiilor lor personale;
• Accesați cu ușurință informațiile personale ale acestora;
• Au fost corectate sau completate informațiile personale inexacte (atunci când acestea sunt incomplete);
• Ștergerea informațiilor personale ("dreptul de a fi uitat");
• În condiții specifice, obțineți restricția sau suprimarea informațiilor lor personale;
• Obținerea și reutilizarea informațiilor personale în scopuri proprii în cadrul diferitelor servicii atunci când procesarea se bazează pe un contract sau pe un consimțământ, iar prelucrarea este efectuată prin mijloace automate ("dreptul la portabilitatea datelor");
• În condiții specifice, să se opună prelucrării informațiilor lor personale;
• Obiectați în orice moment la folosirea informațiilor personale pentru scopuri de "profilare" sau "automatizare a deciziilor".
• Dreptul de a depune plângeri legate de colectarea și prelucrarea informațiilor cu caracter personal autorității de supraveghere competente;
• Dreptul de a retrage în orice moment consimțământul la prelucrarea informațiilor personale.
Pentru a vă exercita oricare dintre drepturi, utilizatorii pot contacta site-ul la următoarea adresă de e-mail: comenzi@florariairis.ro

10. RECLAMAȚII
Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să ne contactați:
• prin trimiterea unui e-mail la adresa office@flower-boutique.ro Acest lucru nu aduce atingere dreptului dvs. de a lansa o reclamație împreună cu autoritatea de supraveghere a protecției datelor din țara UE în care locuiți sau lucrați în cazul în care considerați că am încălcat legile privind protecția datelor ".

11. ACTUALIZARI ALE ACESTEI POLITICI
Orice modificări ulterioare ale acestei Politici de confidențialitate vor fi afișate pe Site și, dacă este cazul, vor fi notificate utilizatorilor prin e-mail. Utilizatorii sunt încurajați să citească frecvent această politică de confidențialitate pentru a verifica eventualele actualizări sau modificări.

Ultima actualizare: ianuarie 2023